2010. szeptember 12., vasárnap

Falunap


Péntek délután kezdődött, egész szombat estig. Vagy vasárnap hajnalig???

Volt mazsorett, felléptek a népitáncosok, szerepeltek az ifjú tehetségek. Cuki gyerekműsor volt, nekem legalábbis nagyon tetszett!:) Volt menyasszonyi ruha bemutató, hastáncosok léptek fel. Ugrálóvár, rodeóbika. Tombola, és a sztár fellépő: az R-Go.
Voltak kiállítások is.
Régi dolgokat gyüjtögettek, még a családi 100éves bölcsőnket is kiállították.
Ja, és a képeim, és a gyöngyeim ki lettek állítva! Sokan megállítottak, és megdícsértek! Hmmm, jól esett!:)
Összefutottam egy régi osztálytársammal is, aki országgyűlési képviselő lett. Egyből megismert, nagyon ari volt. Nem beszéltünk sokat, mert az egyik - műveltnek vélt - idősebb ember közénkfurakodott, és szabályosan a szavunkba vágott!:( Kicsit szarul esett, de már megszokhattam volna, hogy vannak ilyen emberek is. Ha "híres" ember közelébe kerülnek, elkezdenek nyalizni. Bocsi. De ez az igazság!

No, de már megint elkanyarodtam a témától: voltak kint pacik is, hintók is. Így szinte egész nap simogattuk a kis pacikat, és kocsikázni is voltunk. A minipóni-kiscsikó különösen édes volt! Legszívesebben hazahoztam volna: puha kis szőre volt, selymes nózija. Néha megmakacsolta magát, mint egy kisgyerek! Imádnivaló volt!
(a képen ez a kis drágaság látható)

Ebédelni is voltunk, de utána itthon is főztem, mert Tibi nem jött ki! Pedig reménykedtem benne...

Estefelé elkezdett nagyon fájni a lábam. Bedagadtak a csülkeim, és egy 5 forintos nagyságú vízhólyag lett a sarkamon - a bőr kapásbó lejött, így ma is fájt egész nap!

A tüzijátékot itthonról néztük, és az R-Go-t is itthonról hallgattam. Amikor vége volt, akkor mondta Tibi, hogy kimehettünk volna... GRRRRRRRRR!!!!!

Ma reggel fél 10-ig szunyáltunk. Nagy főzicskélés nem volt, mert maradt kaja tegnapról. Így fűzögettem kicsit...

Nincsenek megjegyzések: